Дмитро Беспалов: Проблема паркінгу – синдром стану всієї транспортної системи Києва

Директор ТОВ «А+С Україна», експерт з транспортної тематики, кандидат на місцевих виборах у Києві від «Об’єднання «Самопоміч» Дмитро Беспалов в ефірі телеканалу 24 розповів про можливі варіанти вирішення проблем з паркінгом у столиці.

«Проблема паркінгу – синдром стану всієї транспортної системи Києва. Те, що ми спостерігаємо на парковках – це симптом і роботи громадського транспорту, і стану вулично-дорожньої мережі», – відзначив експерт.

За словами Дмитра Беспалова, паркінг може використовуватися як ефективний інструмент контролю потоку машин у місті.

«Міська влада, коли встановлює тарифи на паркінг, високими тарифами вказує, що в це місце не варто їхати на автомобілі, а низькими – що це бажано. З іншого боку паркінг – це дуже потужний планувальний інструмент. Іноді створення нормальних паркомісць – це можливість не допустити транспорт на якийсь завантажений вузол», – впевнений експерт.

Дмитро Беспалов є одним з ініціаторів створення транспортної моделі міста Києва, яка допоможе моделювати можливі варіанти вирішення транспортних проблем у місті.

«Транспортні проблеми відомі та зрозумілі всім киянам. Можна відкрити «Яндекс. Пробки» і побачити, де є проблема. Проте, існує інший інструмент – набір баз даних, за допомогою яких можна прораховувати гіпотези. Що буде, якщо закрити центр міста? Що буде, якщо ввести в експлуатацію Подільсько-Воскресенський міст?», – пояснив експерт.

Одним зі способів вирішення проблеми паркінгу Дмитро Беспалов вважає перехід до більш гнучкої тарифної політики та диверсифікацію методів оплати.

«Вирішення проблеми паркінгу лежить у гнучкій тарифні політиці. Місто має гнучко встановлювати тарифи. Це також має бути контроль збирання плати. Це має бути можливість безготівкової оплати. І тоді водій має вирішувати, чи їхати на автомобілі, чи на громадському транспорті», – сказав експерт.

Потреба в паркувальних місцях, за словами експерта, не враховується при будівництві нових об’єктів у Києві.

«Існує також проблема дозвільних документів. Коли будується офісний центр або ТРЦ, там за нормативами закладається дуже низька потреба в автомобілях. Це потрібно змінити, переглянути містобудівельну документацію», – відзначив Дмитро Беспалов.

Дивіться повний запис інтерв’ю:

Дізнавайтесь найважливіші новини Києва у нашому Telegram-каналі:
T.ME/SAMOPOMICHKYIV

Читайте також:

23 березня

КИЇВРАДА ЗРІВНЯЛА В ПРАВАХ ДЕРЖАВНІ ТА ПРИВАТНІ...

1125 0
11 березня

У Шевченківському районі реконструюють 8 парків і...

1666 0 48
16 жовтня

Сергій Гусовський про тарифи на міський транспорт

1359 0

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!