У Київраді пропонують оригінальний спосіб боротьби з несанкціонованими рекламними оголошеннями

20 вересня у секретаріаті Київради зареєстрували проект рішення, який покликаний очистити столицю від рекламних оголошень, розміщених у непризначених для цього місцях.

Співавтором документа «Про деякі питання забезпечення благоустрою у місті Києві» є депутат столичної «Самопомочі» Дмитро Стрижов.

Мета проекту рішення – очищення фасадів будівель, ліхтарів, парканів, зупинок громадського транспорту від несанкціонованих рекламних оголошень.

«Відверто кажучи, це й рекламою важко назвати. Мова йде про роздруковані на домашніх принтерах листівки з надписати «Куплю золото», «Куплю волосся» тощо. Ними всіяні всі зупинки громадського транспорту, стовпи, входи в метро та паркани», – розповів Дмитро Стрижов.

Депутат стверджує, що такі оголошення не лише псують вигляд столиці, а й висмоктують кошти з міського бюджету і виснажують людські ресурси. Річ у тому, що київські комунальні підприємства постійно змушені проводити рейди, під час яких їх працівники прибирають вуличні фасади від рекламних оголошень.

«Поборовши цю проблему, ми лише приведемо місто у гідний вигляд, а й зекономимо гроші, людські ресурси і час», – заявив Дмитро Стрижов.

Таким чином, своїм проектом рішення депутати пропонують затвердити правила розміщення оголошень, які суворо заборонятимуть розміщення рекламних листівок на елементах вуличного благоустрою. У разі порушення правил, підприємцям телефонуватимуть за вказаними в оголошенні телефонами і наполягатимуть на сплаті на адміністративного штрафу. Підприємцям, які ігноруватимуть правила і надалі розміщуватимуть рекламні оголошення не в призначених для цього місцях, кожні дві хвилини надходитиме автоматизований дзвінок, який блокуватиме лінію, а відтак – не даватиме можливість потенційним покупцям (користувачам послуг) з ними зв’язатися. Дмитро Стрижов переконаний: це стимулюватиме горе-бізнесменів переходити на легальну рекламу.

Додамо, наступними етапами «руху» цього проекту рішення буде його розгляд іншими членами Комісій КМР, а згодом – винесення на голосування у сесійну залу Київради.

t_logo

Підпишіться на наш канал у Telegram: t.me/SamopomichKyiv

Дізнавайтесь найважливіші новини Києва у нашому Telegram-каналі:
T.ME/SAMOPOMICHKYIV

Читайте також:

25 травня

Сергій Харчук: «Наша велосипедна традиція є...

929 0 32
14 грудня

Сергій Гусовський: Маніпуляції з міським бюджетом...

897 0
06 лютого

“Закликаю громаду допомогти провести...

714 0

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!

2коментаря

спочатку нові
за рейтингом спочатку нові за хронологією
1

Компанії можуть підставляти конкурентів, вказуючи їхні номери на “лівих” оголошеннях. Тому, на мою думку, карати треба не компанії, а розклейщиків. Наприклад, громадськими роботами по здиранню тих самих оголошень або сплатою великого адмінштрафу.
А проблема дійсно важлива, бо засране цими оголошеннями абсолютно все – від фонарних стовпів до ліфта в під’їзді. Дякую.

2

Очень правильное и логичное предложение, которое позволит сэкономить ресурсы, а главное отчистить киев от такой рекламы. Еще более простой способ можно применить в борьбе с рекламой наркотиков просто посылая официальные запросы на удаление каналов в телеграмме чьи номера написаны на стенах